Ali rıza demircan



Ali Rıca Demircan çıktı,ne yaptı ? Çuvalladı da çuvalladı.
Habertürk’e çıktı,neler etti,neler etti,rezillik,ne dedi ? ” Hazreti Ömer dinde delil değildir “ dedi , ” Hazreti Ömer beni bağlamaz “ dedi.Halbuki Hazreti Ömer dinimizde delildir.Çünkü hulefâ-i râşidîndendir.
Rasûlallâh ( Sallallahû Aleyhi ve Sellem ) ;  ” Benim sünnetime ve hulefâ-i râşidinin sünnetine yapışın,onlara sarılın hatta azı dişinizle ısırın “ buyurdu.
Yani : “Benim sünnetim ne ise,dört halifenin sünneti de aynıdır ” buyurdu.Teravih namazının cemaat ile kılınması kimin sünnetidir ? Ömer (Radıyallâhu Anh)ın sünnetidir,cuma günü okunan ikinci ezan kimin sünnetidir ? Hz.Osman‘ın sünnetidir.
Bunlar Efendimiz ( Sallâllahu Aleyhi ve Sellem ) zamanında böyle değildiler,demek ki dört halifenin sünneti,eşitti Rasûlüllâh ( Sallâllahu Aleyhi ve Sellem ) in sünneti demektir. ”Hazreti Ömer delil değil ” demek,”Hazreti Peygamber delil değil ” demektir.
Ondan sonra ne dedi Demircan ? Neler dedi,neler dedi … Ayetleri açıkça inkar etti.
Cinsel münâsebet meselesinde eşleri ile münasebetleri bir de cariyeleri ile münâsebeti haramlıktan istisna etti Allâhu Te’âlâ, o da ; ” Cariye ile münasebet olmaz,cinsel münasebet yapan zina yapmış olur ” dedi.
Halbuki Kurân buyuruyor ki ; ” Hanımlarıyla veya câriyeleriyle cinsî münâsebette bulunanlar tenkit olunmazlar “ ( Müminûn Sûresi : 6′dan )
Eş ne ise cariye odur.Şimdi kölelik,cariyelik yoktur.Hazreti Mehdi döneminde tekrar olacak,çünkü Hazreti Mehdi bütün gavurları mağlup edecek,şuan bütün dünyada kölelik cariyelik yok,yok ama Kur’an’da zikrediliyor.
Efendimiz ( Sallâllahu Aleyhi ve Sellem ) cariyesi vardı,Mariye validemiz.Bütün sahabenin cariyesi vardı.
Demircan da : ” Cariye ile cinsî münâsebet zinadır ” diyor.Peki peygamber ve sahabesi zina mı yapmış ?! Hayır ! Mü’minûn Sûresi’nde söylüyor Kur’an.
Bu adam ne büyük söylüyor.
” Ağızlardan çıkan söz ne büyük oldu ” ( Kehf Suresi )
Ondan sonra ne diyor ? Haveru’l Esves cennetten inmemiş,Haceru’l Esved’i İbrahim ( Aleyhisselam ) Ebu Kubeys tepesinden indirmiş !
Halbuki hadis-i şerifte ; ” Haveru’l Esved ve Makâm-ı İbrahim cennet yakutlarından iki yakuttur “ deniliyor.
“İndikleri zaman nurlarından yer ile gök arası parlıyordu,güneşin nuru sönük kalıyordu,sonra müşriklerin elleri değmekle,hayızlı kadınların elleri değmekle cahiliyet devrinde Haceru’l Esved karardı ” hadis böyle söylüyor.
Demircan da diyor ki ; ” Böyle bir şey yok “ . Ondan sonra ne diyor ki ; ” bu kadar gittim elimi sürdüm de,beyazlatamadım,müşrikler mi karartmış ? “
Bakın,laftaki inceliğe dikkat edin,ondan sonra ne diyor ? ” Hûriler cinsel bir partner değil ” , ne demek bu ? Yani cennette hûrilerle cinsellik yok,hiçbirşey yok,ne imiş hizmetçi imiş,çöpçü imiş,cennette çöp yok ya,şimdi çöpçü möpçü demek ne oluyor ? Duhan Sûresi : ” Biz onları hûriler ile tezvic ettik “ . Tezvic ne demek ? Tecvîc-u tenkih,nikah kıyarken hocalar ne diyor , tezvic-u tenkih,yani evlendirme meselesi.
Nikah cennette başlamıştır , Adem babamız ile Havva anamızın hikahı oradadır.Sonra dünya da devam etmiştir.
——————-

Ali Rıza Demircan’ın ” Peygamberin doğum günün kutlamanın dinde hiçbir delili yok “ demesine karşılık reddiye.
- Olmaz olur mu ? Efendimiz ( Sallâllahu Aleyhi ve Sellem ) kendi kutlamak için oruç tutuyordu,her pazartesi orun tutma sebebini soranlara ; ” Ben pazartesi günü doğdun onun için oruç tutuyorum,oruçla kutluyorum “ buyurdu.Ee bu ne demek ? Bütün bunları inkar etti Demircan,inkar ettiklerini sayrsam burada konu bitmez,bütün bunlara reddiye yapıyorum,her hafta takip etmeniz lazım bu fakiri,ben gündemi takip ediyorum,ben başka hocalar gibi aynı lafları tekrarlamıyorum.
Eee zatan şimdi cirit atıyorlar,Yaşar Nuri ayrı konuşuyor,Ali Rıza Demircan ayrı konuşuyor,şimdi Ali Rıza Demircan’ı hep Ehl-i Sünnet bilirsiniz değil mi ?!
Cübbeli Ahmet Hoca’nın bir kitabından alıntı ;

Yorumlar